Bir sınıfta öğrencilerden herhangi birine Covid-19 pozitif tanısı konulması halinde yapılacaklar...
Kategori: Haberler - Tarih: 05 Eylül 2021 20:36 - Okunma sayısı: 1.689
Öğrenciler izleme alınacak ve okula devam edecek. Öğretmenler izleme alınacak ve eğitim vermeye devam edecek. Pozitif vaka çıkan sınıfta görev alan öğretmenler ve o sınıfın diğer öğrencileri, okul girişinde 14 gün boyunca günde en az iki defa semptom sorgulaması yapılarak ateş ölçümleri gerçekleştirilecek ve bunlar kayıt altına alınacak. Bu sınıftaki çocukların teneffüs saatinin diğer sınıflardan farklılaştırılması sağlanacak. Semptom veya yüksek ateş tespit edilen kişi sağlık kuruluşuna yönlendirilecek. Sağlık kuruluşunun değerlendirmesine göre herhangi bir semptom göstermeyen öğrenci/öğretmen okula devam edecek; aksi durumda ise vaka olarak kabul edilecek.


13 Haziran 2026 14:34

06 Haziran 2026 01:01

18 Haziran 2026 19:33

06 Haziran 2026 18:53

06 Haziran 2026 19:46

11 Haziran 2026 17:50

12 Haziran 2026 19:24

15 Haziran 2026 22:55

04 Haziran 2026 21:26

08 Haziran 2026 09:42